Halo Infinite Delay...

Coffee and Games, 15.08.2020:

Ξεκινώντας και πάλι από τη φωτογραφία της εβδομάδας, όπως έγραψα και στο προηγούμενο κειμενάκι ότι θα κάνω κάθε φορά, παίζω τη beta του Marvel’s Avengers, στην οποία έχω πρόσβαση από την Παρασκευή καθώς έχω προπαραγγείλει το παιχνίδι. Το καλό με αυτή τη beta είναι το ότι ό,τι κάνω εδώ περνάει κατευθείαν στο κεντρικό save μου για το παιχνίδι, όποτε δεν είναι 100% πεταμένες οι ώρες. Όσον αφορά το παιχνίδι αυτό καθαυτό, έχουμε να κάνουμε με άλλο ένα από το είδος που εγώ τα ονομάζω “καρκίνους-παιχνίδια”, δηλαδή παιχνίδια που πρέπει κάθε μέρα να κάνεις και κάτι. Τα περισσότερα από αυτά ανήκουν στην mobile gaming κατηγορία αλλά υπάρχουν και αυτά τύπου Destiny 2 πχ, που πρέπει κάθε μέρα να μπαίνεις για να βγάλεις μία ή δύο αποστολές της ημέρας που θα σου δώσουν κάτι που χρειάζεσαι για να προχωρήσεις έναν χαρακτήρα κτλ. Τέλος ίσως να γράψω κάτι γι’ αυτό το παιχνίδι, αν και πιστεύω ότι όσοι ενδιαφέρονται να διαβάσουν κάτι το έχουν κάνει ήδη από τα μεγάλα sites και όχι μόνο. 

Στο θέμα της εβδομάδας, λέω να αναπτύξω λίγο παραπάνω κάτι που έγραψα αναφορικά στο προηγούμενο κείμενο και έχει να κάνει με τα fanboys κάθε γενιάς, κονσόλας, παιχνιδιών και γενικώς πάσης φύσεως. Θέλω να προσπαθήσω να βάλω κι εγώ το κάτι τις μου στην προσπάθεια να σταματήσει αυτή η φάση, “το δικό μου είναι καλύτερο και εγώ την έχω πιο μεγάλη (τη συλλογή βρε)”. Η πληροφορία της εβδομάδας που με έκανε να το σκεφτώ σαν θέμα ήταν το ότι το Halo Infinite παίρνει αναβολή μέχρι το 2021 και δεν θα βγει με το launch της επόμενης κονσόλας της εταιρείας όπως μας έλεγε ξανά και ξανά η Microsoft. Το θέμα αυτό, καθαυτό μπορείς να το δεις με τα γυαλιά του Microsoft fanboy, “βγάλ’το όποτε θες αρκεί να είναι καλό, εγώ θα έχω την κονσόλα μου να το περιμένει γιατί εννοείται ότι day-1 Xbox Series X και ας έχω να παίξω μόνο Fifa και CoD”, ή από με τα γυαλιά του Sony fanboy, “τα γραφικά ήταν χάλια, δεν έχετε παιχνίδια, κλάψτε, να φάτε ένα κουβά σ**τά κτλ”. Ούτε ο ένας έχει δίκιο, ούτε ο άλλος, όπως πάντα η αλήθεια βρίσκεται κάπου στη μέση. Για να αναλύσω λίγο παραπάνω το θέμα, να έχω και δέκα γραμμές κείμενο που να δικαιολογεί την ύπαρξη αυτού του εγγράφου στους servers της μαμάς Google, θα προσπαθήσω να δω τα σωστά και τα λάθη και στις δύο πλευρές και ίσως στο τέλος να σας δώσω να καταλάβετε γιατί όλα αυτά είναι λίγο ανούσιοι κανιβαλισμοί που περιμένεις από άμυαλους ανθρώπους που δεν βλέπουν πέρα από τη μύτη τους.


Από την πλευρά της η πρώτη κατηγορία οπαδών έχει κάποια δίκια όταν λέει ότι το παιχνίδι ας βγει όποτε βγει αρκεί να είναι καλό. Δεν είναι και λίγες οι φορές που οι αναβολές σε παιχνίδια μόνο καλό έχουν κάνει στο τελικό αποτέλεσμα που πήραμε στα χέρια μας αλλά (υπάρχει αυτό το μεγάλο “αλλά”) ρε Microsoft πουλάκι μου πως θα με κάνεις να αγοράσω την κονσόλα σου αν δεν έχεις κάτι αποκλειστικό να μου δώσεις; Είναι βέβαια προφανές ότι η εταιρία πλέον δεν στοχεύει στο κουτί αλλά στο brand σαν όνομα, καθώς και στις υπηρεσίες, προσπαθώντας να κάνει το όνομα Xbox συνώνυμο με το gaming βάζοντας το σε όσο περισσότερες συσκευές μπορεί (βλ. xCloud) με τον στόχο να φτάσει το brand σε όσο το δυνατόν περισσότερα μάτια. Ωραία μέχρι εδώ, καλά, σωστά ας πούμε. Από την άλλη όμως πως μας φλομώνεις με ένα σωρό μεγάλες και βαριές δηλώσεις για ένα παιχνίδι που, όπως όλα δείχνουν, δεν μπορείς να έχεις έτοιμο στην ώρα που εσύ μας υποσχέθηκες. Εντάξει λένε για το ιό και ότι αυτό τους πήγε πίσω αλλά τώρα μην κρυβόμαστε πίσω από το δάχτυλό μας, το κράξιμο που έφαγε από το demo που έδειξαν είναι ο αληθινός λόγος και τρέχουν να φτιάξουν ότι μπορούν να φτιάξουν. Βάλε το άλλο με τις δικαιολογίες που μας έλεγαν για το βίντεο, “μα το YouTube δεν μας αφήνει να το κάνουμε σε μεγαλύτερη ανάλυση”, “μα έτσι είναι το art style του Halo” κτλ. Καλά μου παιδάκια δίνετε στο πιάτο στον Sony fanboy τα πατήματα να σας την μπει και με το δίκιο του

Έτσι, λοιπόν, έχουμε τα εξής στοιχεία, μια εταιρία που αλλάζει τελείως το σκεπτικό που έχουμε για τις κονσόλες και τις γενιές, δεν στοχεύει να πουλήσει κουτιά αλλά υπηρεσίες, μας λένε ότι μας λένε για ένα παιχνίδι που φτιάχνουν και στο τέλος μέσω μιας δικαιολογίας δίνουν αναβολή στην κυκλοφορία του, για όποτε μέσα στο 2021, πράγμα που μόνο καλό είναι για το παιχνίδι, γιατί σίγουρα παραπάνω χρόνος σημαίνει καλύτερα αποτελέσματα, ειδικά όταν μιλάμε για έναν τέτοιο τίτλο. Με αυτά τα στοιχεία από την πράσινη πλευρά νομίζω ότι το κείμενο μου έχει πάει λίγο παραπάνω από αυτό που θα ήθελα για σήμερα, έτσι θα συνεχίσω το επόμενο Σάββατο. Τρέμε Sony fanboy, έρχεται και η σειρά σου.



Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις