Αρχιζουμε, για ακομα μια φορα!


Coffee and Games, 08.08.2020:
Μια “μικρή” εισαγωγούλα για το “τι και πως”. Πριν από μερικά χρόνια είχα τη φαεινή ιδέα κάθε μέρα να βγάζω μια φωτογραφία από κάποιο παιχνίδι που έλιωνα εκείνο τον καιρό με μια κούπα καφέ μπροστά από την οθόνη εξού και το όνομα, “Coffee and Games”. Αυτό σταμάτησε πολύ καιρό πριν, κάτι πήγαν να κάνω από ’δω και από ’κει αλλά ποτέ δεν ήταν κάτι συνεχές όπως αυτό που έχω στο μυαλό μου τώρα. Με αυτό το παλιό κόλλημα στο κεφάλι αποφάσισα να συνεχίσω και κάτι που δεν έχω κάνει εδώ και αρκετό καιρό, δηλαδή να γράψω. Εντάξει έκανα “πρόσφατα” ένα κείμενο για το Mass Effect αλλά να κάτσω να δεσμευτώ για κάτι και να αρχίσω να γράφω κάθε εβδομάδα δεν το έχω κάνει πολύ, πολύ καιρό τώρα. Έτσι έχουμε από τη μια τη φωτογραφία της ημέρας, που μάλλον θα γίνει της εβδομάδας και ένα μικρό κειμενάκι που θα αφορά τόσο το παιχνίδι που παίζω αλλά και κάτι από τον κόσμο των videogames ή γενικά την “geek culture”. Τώρα θα μου πεις, “ρε Τολάρα μου εδώ ο κόσμος καίγεται και το μ**νί χτενίζεται, ποιός χ**τηκέ γι’αυτά;”, αυτό που μπορώ να πω εγώ είναι ότι, ναι αυτή η χρονιά είναι χάλια και υπάρχουν πολύ πιο σοβαρά θέματα στο κόσμο αλλά αν δεν χαθούμε λίγο στην κάθε “βλακεία” που μας αρέσει θα πάμε να πέσουμε από το παράθυρο κάποια στιγμή. 

Για να αρχίσουμε με τη φωτογραφία της εβδομάδας, παίζω Dragon Age Inquisition, εδώ και κανένα μήνα κοντά. Έφαγα ένα κόλλημα με παλιά, καλή, ορθόδοξη Bioware και τα έχω πάρει όλα τα παιχνίδια της παραμάσχαλα! Πολύ ωραίο το DAΙ με το μικρό κακό που έχουν όλα τα παιχνίδια που ήταν η απαρχή των μαζικών open world παραγωγών, έχει πολλά σημεία ενδιαφέροντος στο χάρτη που δεν είναι τίποτα παραπάνω από "σκότωσε αυτό, σκότωσε αυτά", από την άλλη αρκετά από αυτά είναι έγγραφα που μαθαίνεις για το lore του κόσμου του παιχνιδιού αν κάτσεις να τα διαβάσεις όλα, πράγμα που η αλήθεια είναι ότι αδυνατώ να κάνω. Επί της ευκαιρίας να πω ότι η κούπα είναι δώρο από φίλη μου που ήταν ηγετικό μέλος του μ**άκα Αποστόλη φέρε πίσω το Coffee and Games, οπότε έπρεπε στην αναβίωση να βγάλω πρώτη φωτογραφία με αυτή τη κούπα. 

Το θέμα της εβδομάδας είναι η αποκλειστικότητα του PlayStation 4 και 5 πάνω στον Spider-man για το παιχνίδι Marvel's The Avengers. Το κακό εδώ έχει να κάνει με το ότι όλοι θα πληρώσουμε τα ίδια λεφτά (στο PC όπως πάντα θα είναι λίγο πιο φτηνό γιατί δεν υπάρχουν royalties), γιατί εσύ θα έχεις υλικό που εγώ δε θα μπορώ να έχω; Το ίδιο έκανε και η Activision με το Call of Duty πέρσι και ένα mode που ήταν μόνο στο PS4, και θα είναι ακόμα μέχρι τον Νοέμβριο, αν δεν κάνω λάθος τον μήνα. Εδώ το μόνο που έχω να πω είναι ότι εντάξει αν θέλει κάποιος να το παίξει μπορεί να περιμένει ένα χρόνο, λέμε τώρα γιατί όλοι αυτοί που παίζουν αυτά τα παιχνίδια περνάνε στο επόμενο με το που βγει. Στο Marvel's The Avengers, όπως λέει η ίδια η Crystal Dynamics (στούντιο ανάπτυξης του παιχνιδιού), δεν θα μπορείς να παίξεις με τον Spider-man πότε αν δεν έχεις PlayStation. Το παιχνίδι, αν όλα πάνε όπως τα θέλουν και τα λένε, θα έχει πολύ βάθος σε χαρακτήρες και χωρίς τον Spider-man θα λείπει μια ολόκληρη κλάση από τους μη κατόχους PlayStation κονσόλας. Μιλάμε για το ίδιο παιχνίδι που όλοι θα πληρώσουμε το ίδιο και πρέπει να έχουμε τα ίδια πράγματα μέσα, αν όχι την ίδια στιγμή, τουλάχιστον να ξέρω ότι μετά από κάποιους μήνες θα μπορώ και εγώ να παίξω με αυτόν ή τον άλλον χαρακτήρα. Αν θες δώσε το πιο φτηνά στους άλλους και πες, "αυτό είναι γιατί δεν θα έχετε ένα χαρακτήρα".

Κάποιοι λένε ότι είναι το ίδιο που είχε κάνει η Bandai Namco, με το Soulcalibur 2 και 4, πράγμα που δεν ισχύει καθώς σου έπαιρνε έναν χαρακτήρα αλλά σου έδωσε έναν άλλο, πχ στο 4ο, στο Xbox 360 δεν έχεις Darth Vader αλλά έχεις Yoda. Επίσης δεν καταλαβαίνω την χαιρεκακία κάποιων οπαδών του PlayStation, πάνω στο θέμα. Μπράβο μ**άκες πήρατε και έναν χαρακτήρα που εγώ δεν θα έχω, νιώθετε καλύτερα τώρα; Το θέμα των αποκλειστικών είναι μεγάλο αλλά να μιλάμε για αποκλειστικά παιχνίδια, όχι κομμάτια ενός παιχνιδιού που όλοι έχουμε πληρώσει το ίδιο αλλά εσύ έχεις πιο πολλά από εμένα. 

Και δεν είναι η μόνη αποκλειστικότητα που θα έχει το παιχνίδι στις κονσόλες PlayStation. Aπό την Crystal Dynamics είπαν ότι ό τίτλος δεν θα έχει κανέναν άλλον αποκλειστικό ήρωα σε κάποια άλλη πλατφόρμα, είπαν επίσης ότι θα έχει πολλά καλούδια στο PS4 και 5 αλλά αυτά θα κυκλοφορήσουν μετά από κάποιο διάστημα και στις άλλες κονσόλες. Έτσι έχουμε λοιπόν μια ολόκληρη κλάση, γιατί κάθε ήρωας είναι και μια κλάση σε αυτό το παιχνίδι, πίσω από ένα “paywall” των 250€, τουλάχιστον… Δεν θα μπω καν στο κόπο να εξηγήσω γιατί αυτό είναι μια από τις μεγαλύτερες μ**ακίες, απλά για να δώσω και στον τελευταίο να καταλάβει, σκέψου λίγο φίλε πως θα σου φαινόταν αν η μία από τις 3 κλάσεις στο Destiny ήταν αποκλειστικά στο PC

Από την άλλη εγώ το παιχνίδι θα το αγοράσω, οπότε ότι και να γράφω εδώ μπορεί κάποιος να πει ότι είναι λόγια του αέρα, απλά εγώ θέτω έναν προβληματισμό μου για τη βιομηχανία. 



Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις