TOP 10’s!

Έχει γίνει πολύ της μόδας τα top 10’s ανά τον κόσμο. Στο Youtube κάθε τρεις και λίγο πετάγονται καινούργια κανάλια που (ίσως) το μόνο που κάνουν είναι αυτά videos! Τα sites δεν πάνε πίσω, ένα στα δέκα (τουλάχιστον) άρθρα καθημερινά είναι top 10. Δεν ξέρω τι είναι αυτό που κρατάει τον αναγνώστη (ή τον viewer) να κάθετε μέχρι το no 1 για να δει κάτι που στην τελική πρόκειται απλά για την άποψη αυτού που το γράφει.

Και αφού έκανα την κακή κριτική μου σε αυτήν την μόδα, ας πάω και εγώ με το ρεύμα (σαν ανάποδος άνθρωπος που είμαι)! Έτσι λοιπόν μου ήρθε η ιδέα να αρχίσω μια στήλη στο blog μου (το έχω που το έχω χ**μένο το καημένο), για να μην πιάνουμε απλά χώρο στους servers της Google!

Τα δικά μου top 10’s λοιπόν, θα ασχολούνται με τα θέματα που με ενδιαφέρουν, videogames, κινηματογράφο, μουσική, comics κτλ.! Θα καταπιάνομαι λοιπόν κάθε Κυριακή με τα δέκα νέα (και όχι μόνο) από αυτούς τους τομής της βδομάδας που πέρασε. Σε κάθε νέο θα υπάρχει το site που το πήρα, ένα link για ακριβώς αυτή την είδηση στο site, καθώς και μια μικρή κριτική από εμένα πάνω σε αυτό (με τον δικό μου κάφρικο τρόπο)! Τα δικά μου top 10 δεν θα έχουν την μορφή του “από το πιο άσκημο στο πιο ωραίο”, απλά θα παραθέτω κάποια πράγματα. Ίσως μόνο το no 1 να είναι το νέο που με ενθουσίασε περισσότερο μέσα στην εβδομάδα που πέρασε.

Αυτά λοιπόν για σήμερα, ραντεβού αύριο με το 1ο άρθρο αυτής της στήλης. Καλό Σαββατόβραδο σε εσάς παιδία, γιατί εγώ θα δουλεύω!!

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις